lördag 18 mars 2017

Inspiration med stämplar från Carabelle Studio

Nya stämplar från Carabelle Studio har hittat hem till mig. Här har jag använt mig av Mini Textures (med art.nr: VSA60263) för att skapa en spännande bakgrund på mitt kort.


Stämplar från Carabelle Studio - Mini Textures

Det fick bli en form av kortficka med en tag nerstoppad inuti.
Pappret jag använt är en gammal serie från Prima (som tyvärr inte finns kvar i webshopen längre men det finns andra alternativ). Massor med pappersblock hittar ni här!

Stämplar från Carabelle Studio - Mini Textures

Jag klippte till bitar av mönsterpapper och limmade fast innan jag stämplade motiven lite här och var.
Fjärilen ingår i startpaketet med stansmaskinen Big Shot. Det finns även massor med andra fjärilsdies i webshopen.


Stämpelsetet:


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...