tisdag 14 mars 2017

Glow-in-the-Dark Vinyl

Om man provar Glow-in-the-Dark vinyl är det lätt att man blir beroende, det är så himla kul att skära ut diverse designer och sedan bara monterade det på allt som tål vinyl - väggar, tak, regnkläder, gummistövlar, glas, fönster mm.

Jag har provat att göra små glas lyktor vilket lyser väldigt fint i mörkret

Ett lysande exempel på vad Glow-in-the-Dark kan åstadkomma

Jag hade mitt äldsta barnbarn hos mig förra veckan och hon är en häst-tjej och allt ska det finnas hästar på, så då ville hon att vi skulle hitta på något roligt med just Glow-in-the-Dark vinylen.

Hon hade gummistövlar med sig och ville gärna att vi skulle snygga till dem. Så jag använde min Cameo 3 för att skära ut hennes namn och en häst förstås.

Tyvärr var det svårt att fotografera i mörkret, så hästmotivet blev så pass dåligt att det raderade jag.
Tuvas namn däremot blev väl ok...
Självlysande text
Hon blev väldigt nöjd i alla fall, och nu kommer hon synas i mörkret och det tycker jag är jätte bra💖

Materiallista:
Silhouette Cameo
Silhouette Rensverktyg - beställningsvara - alternativ Brother Spatula and Hook set
Glow-in-the-Dark vinyl
Clear Transfer tape


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...