torsdag 19 januari 2017

Nyheter från Sizzix

Här kommer jag med lite härliga nyheter från webshoppen. I början på veckan fick vi in alldeles rykande färska dies från Sizzix! Här är några små exempel!

Boho Dreams (SX661681)
En riktigt fin drömfångare - Boho Dreams. (Art.nr SX661681)
Drömfångare kan vi just nu hitta lite varstans i inredningen, ofta med spets som nät. Och det kan man ju förstå, de är väldigt vackra att titta på...


Delicate Feather (SX661682)
En vacker fjäder - Delicate Feather (Art.nr: SX661682)
Fjädrar ser vi också mycket av just nu. Detta exemplar är ungefär 12cm långt och jag kan tänka mig många användningsområden för denna!


Doily Mask (SX661683)
Doily Mask (Art.nr: SX661683)
 Även denna är en lite större die som är ungefär 12cm hög. Tänk er denna som stencil när man gör bakgrunder.... Eller lite snett bakom en bild tillsammans med en gruppering av blommor... Oh så snyggt det kommer att bli! :)

Brush Lowercase Alpha (SX661686)
Alfabeten är alltid bra tycker jag - Brush Lowercase Alpha (Art.nr: SX661686)
 Alfabeten kan i alla fall jag aldrig få för många av. Man vill ju ha lite olika att välja på när man ska göra titlar och namn på kort och sånt.

Meadow Butterfly (SX661687)
Lagom till våren - Meadow Butterfly #2 (Art.nr: SX661687)
 En fin die passande till vårens layouter. Stansa hela i samma färg, eller stansa den i olika färger och klipp ut valda delar för att få en flerfärgad dekoration i lager.
Wild Rabbit (SX661689)
Vårkanin? Påskhare? - Wild Rabbit (Art.nr: SX661689)
Några av diesen som kommer in är genombrutna silhouetter, som denna hare. Vackra dies som man kan använda på många sätt.

Det här är bara några av de vi fått in och jag kan i alla fall säga att min önskelista blev just längre... :)
Kolla in alla läckra nyheter här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...