onsdag 4 januari 2017

Glow in the Dark!

Jag hoppas att alla har haft en härlig jul och nyårs helg, och att ni fått umgåtts med era nära och kära.

När jag var i USA köpte jag Silhouettes "Glow in the Dark" vinyl, tänkte att det kunde vara lite roligt att prov, och nu när det fortfarande är den mörka tiden på året så gjorde jag en liten fin ljus lyckta.

Här ovan har jag dekorerat den med ett litet band runt den räfflade delen på glasburken och stoppat i ett värmeljus, men det behövs inte för den lyser så fint när det är svart ute ändå.

Sprejade glasburken vit med vanlig akryl färg, typ sådan man kan köpa på Biltema. Under tiden den torkade skar jag ut, med min skärmaskin, Glow-in-the-Dark vinylen. Stjärnorna har jag köpt från Silhouette Design Store - se i materiallistan här nedan.

Ursäkta den dåliga bilden men det var inte så lätt att fånga med kameran, hur den lyser fint när värmeljuset har slocknat i den, men kan lova er att den lyser verkligen upp. 

Materiallista:
Silhouette Cameo
Silhouette Glow in the Dark vinyl
Aslan monterings tejp
Rensningsverktyg
Vinylskrapa
NESTED STITCHED STARS Design ID #78652


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...