söndag 25 december 2016

Mellandagsrea hos Hobbyworld


Mellandagsrea hos Hobbyworld

Mellandagsrea!

Nu är det den tiden på året som man ska passa på att fylla på lagret inför kommande tider!

Jag kan ju iofs börja med att presentera mig, för det är första gången jag skriver här. Jag heter Susanne och är ny webbredaktör på Hobbyworld. Så jag sitter bl.a. och skriver produkttexter till webshopen. Jag kommer också att göra lite inlägg här på bloggen då och då.

Som idag, när jag tänkte passa på att tala om att vi har mellandagsrea! :)

Vi har en jättestor reakategori på hobbyworld.se där ni kan fynda (och jag menar verkligen fynda) massor av lite äldre pappersblock, dies, stämplar och massor med annat! Passa på att kolla efter de där gamla favoriterna, för när de är slut så är de slut och kommer inte tillbaka.

Här är några av mina favoriter:

Marianne Design - butterfly folding die
Marianne Design - Butterfly folding die (endast 2 kvar i lager i skrivande stund!)
We R Memorykeepers - vine mini 8 punch
We R Memorykeepers - Mini 8 punch, som skapar fina kanter och hörn

Heidi Swapp September skies
Heidi Swapp - September Skies paper pad (3 i lager just nu)


Dessutom har vi några toppenerbjudanden:


Vad säger ni om att köpa tre dies eller punchar, men bara behöva betala för två??? Det är 3 för 2 på massor av varor i webshoppen! :)

Om ni är sugna på en Silhouette Cameo 3, kan jag rekommendera att ni kollar in våra paketerbjudanden där det ingår massor med vinyler av olika slag!

Och pssst! Det är alltid fri frakt om ni handlar för över 500kr!!! :D

Ha det gött, så hörs vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...