onsdag 30 november 2016

I stället för Julkort... med Magnet Papper!



Det här är alla mina barnbarn, 8 stycken har jag!

De har fått en plats på första parkett på mitt kylskåp här i Thailand, och jag saknar dem väldigt mycket 😢, men snart är jag tillbaka i Sverige och då umgås vi väldigt ofta 💟

Med Silhouette Printabel Mangnet Paper kan man skriva ut fin fotografier, och det blir väldigt bra, faktiskt proffsigt! Naturligtvis kan man skriva ut vad som helst exempelvis en egen design mm, eller varför inte göra ett fint kort, julkort med ett recept på, ja som du ser kan man göra mycket roliga och lite annorlunda grejer med magnet papper.

Hur man gör har jag gjort ett inlägg om tidigare Instruktion: Skriv- & Skär ut (Print & Cut) med Silhouette Cameo

Så har du inte införskaffat Silhouette Printable Magnet Paper ännu, så kanske det ska med på önskelistan...


Materiallista:
Silhouette Printable Magnet Paper - just nu 20% rabatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...