lördag 6 augusti 2016

Happy Day

Såg ett tips om att använda foil på vinyl så jag var tvungen att testa. 
Detta var en gåva till min dotters mentor nu när hon gick ur nian. Muggen köpte jag på det stora möbelvaruhuset. Stansade ut texten ur vinyl med en privat die. Text och foil körde jag i en lamineringsmaskin mellan ett dubbelvikt kopieringspapper. Sen fäste jag vinyltexten på muggen med hjälp av transperpapper. Gjorde iordning några egna te-påsar med smak av champagne och tillsammans med en te-sil packade jag ihop detta i cellofan.

Material:
SILHOUETTE BLACK GLOSSY 9 (22 CM)
ARTIKELNUMMER: 199200
THERM-O-WEB ICRAFT DECO FOIL TRANSFER SHEETS GOLD TW5102.5 TW5102.5
SILHOUETTE TRANSFER PAPER 12´ 30.5CM X 22.8M 199295


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...