lördag 5 mars 2016

Utforska dina dies

Jag gillar att hitta andra sätt att använda sina "årstid" dies. Detta set har ett jultema, men när jag såg det så såg jag så mycket mer. På nedanstående kort har jag stansat ut en av granarna och fäst det på snedden under ordet. På pysselbordet just nu har jag även använt den andra granen på ett annat sätt än vad det kanske är tänkt från början. Den runda formen skulle vara perfekt att först stansa ut i foam och sen stämpla med den. Tänk dig en bas till en blomkrans:) Stjärnorna kan användas i alla möjliga sammanhang.


Material:
Bazzill cardstock - Raven T10-1081
Bazzill cardstock - White T10-1001
Bazzill cardstock - Gold T12-1227
Sizzix - Thinlits Die set Festive Scribbles 660980
Sizzix - Big Shot Starter Kit Powder Blue and Teal 658300



Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...