lördag 2 januari 2016

123 Punch Board

I senaste paketet från Hobbyworld fick jag denna punch brädan. Du kan göra kuvert, rosetter och lådor. Jag satte genast igång att testa den:)
 

Första testet.
Det fanns en till i familjen som gärna ville testa och det blev en hel del presentaskar.
Med acetat ark från We r Memorykeepers gjorde jag en presentask som jag fyllde med chokladpengar, polkakäppar, choklad och ett biokort.
Till nyår gjorde jag rosetter som jag fäste på dessertglasen.

Material:
We R Memorykeepers - 123 Punch Board 662530
We R Memorykeepers - Acetate sheets 62536
Basic Grey - Sunkissed paper C-Sun 4975
Basic Grey - Typeset paper C-Type 5002


Ha det bra!/Take care!

3 kommentarer:

  1. Åh!! Härligt att få sånt i postlådan !!! Och du har skapat så mycket läcker bitar med den också :-) kram Anna :-)

    SvaraRadera
  2. Åh!! Härligt att få sånt i postlådan !!! Och du har skapat så mycket läcker bitar med den också :-) kram Anna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är som julafton varje gång ett paket med pysselgodis kommer. Tack snälla:) Kram

      Radera

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...