söndag 27 december 2015

My 2015 @ Hobbyworld

Det är dags för mig att säga hejdå och att sammanfatta året som gått här på Hobbyworld. Jag vill önska er alla ett härligt nytt år - hoppas att 2016 blir ett riktigt bra år!

Stort tack till Hobbyworld för att jag har fått vara en del av teamet under de här två åren - det har varit otroligt roligt! :)

Jag lämnar er med några av mina favoritalster från 2015:

* * *

It's time for me to say goodbye and to summarize my 2015 here @ Hobbyworld. I want to wish you all a wonderful new year - I hope that 2016 is going to be a really good year!

A huge thank you to Hobbyworld for having me on the team during these two years - it has been incredibly fun! :)

I leave you with a few of my favourites of 2015:

Kort / Cards




Scrap




Övrigt / Other




Tack för besöket! / Thanks for the visit!

2 kommentarer:

  1. Nääää!! Inte DU också Tettiz!!! Det här har ni inte frågat mig om lov för ;) Skämt å sido, jag kommer att sakna dig så mycket här!! Tur att jag kan hälsa på i era bloggar :) Lycka till med det du tar dig för med framöver <3 Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket för dina fina ord, Anna!! Det värmer och gör mig såå glad! TACK! :D Vi får hålla lite "bloggkontakt" nu - jag smyger minsann in hos dig då och då också. ;) Kram!!

      Radera

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...