onsdag 23 december 2015

Jultag / Christmas tag

Jag försöker för det mesta att göra egna etiketter till de julklappar jag slår in och ibland är det roligt att göra dem lite extra fina. Denna tag blev jag inspirerad att gör när jag såg ett inlägg på Tim Holtz blogg som du kan se här.

***
Must of the time I try to make my own labels for the Christmas presents I make and sometimes it's fun to make them a little extra nice. This one I was inspired to do when I saw a post on Tim Holtz blog that you can see here.


Jag önskar dig en riktigt God Jul och jag hoppas att du får njuta av god mat, trevlig sällskap och lite härlig ledighet.

***
I wish you a very Merry Christmas and I hope you will enjoy good food, pleasant company and a lovely bit of time off.


Material/Supplies:
Graphic 45 - A Christmas Carol Collection - Ephemera Cards G4501200
Graphic 45 - A Christmas Carol Collection - 8x8 Paper Pad G4501194
Bazzill Mono Pomegranate T2-227
Versafine Onyx Black TSVF082
Martha Stewart Craft Paper Trimmer M281055  
Adhesive Value Pack 01697-30

1 kommentar:

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...