onsdag 30 december 2015

Hobbyworld 2015 by HelenTh

Det är dags för mig att säga hej då eftersom jag har beslutat mig för att lämna teamet. Jag har haft otroligt skoj, och lärt mig massor med nya saker!

Stort tack till Hobyworld för detta år!  

Men nu är det dags för min kavalkad med de alster som jag tycker jag har lyckats bäst med under detta år och så vill jag passa på att önska alla ett riktigt Gott Nytt År!

****

It's time for me to say goodbye as I have decide to leave the team. I have had so much fun and learned so many new things!

A big thank you to Hobbyworld for this year! 

But now it's time for me to show you the items I made this year, the ones that I like the most and I want to wish you all a really Happy New Year!

------------

Till sist en återblick på alster jag visat under året som gått.

***

Finally, a look back at the creations I have shown over the past year.

Tavlor / Paintings






Layouter/Layouts






Kort/Cards





Project Life sidor/Project Life pages





Jag önskar dig allt gott och jag hoppas vi ses framöver på andra ställen.

***
I wish you all the best and I hope to see you somewhere else in the future.

1 kommentar:

  1. Vad är nu detta?! Gillas INTE !!! Ska du också sluta :( Vad jag däremot gillar är det fina du visar här och har visat under den här tiden :) TACK!! Och lycka till med det du tar dig för med framöver!! KRAM Anna :)

    SvaraRadera

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...