söndag 15 november 2015

Julen närmar sig... / Christmas is coming...

Julen kommer närmre och julkortstillverkningen har kommit igång hemma hos mig. Jag gillar att göra många olika kort, men då måste det börjas i tid om man ska hinna med att göra många. Förra året gjorde jag ganska många kort - för att sälja en del - men då blev de lite enklare än kortet jag visar idag.

Jag skapade i flera lager med cirkelstansar i olika storlekar från EK Tools och en stor utstansad snöflinga från Marianne Design.

* * *

Christmas is closing in and the Christmas card factory has opened here. I like making many different cards, but to have time for that I need to start early. Last year I made a lot of cards - some to sell - but then I made them a bit simpler than the one I'm showing here today.

I created a card with many layers of circles in different sizes punched out with EK Tools punches. I also used a big snowflake die from Marianne Design. 



Några fler julkort och sen är jag redo för december!

* * *

A few more Christmas cards and then I'm ready for December!

Materiallista / List of Supplies:
Bazzill Dotted Swiss Salt T10-1047
Bazzill Cardstock Classic White T10-1005
Bazzill Cardstock Mono Pinecone T9-975
Basic Grey Mini Alpha Stickers Kraft CPT-4562
Tim Holtz Idea-ology Paper Stash 8x8 Seasonal TH93086
Marianne Design MD Creatable Snowflake LR0185
Martha Stewart Craft Paint Satin Wedding Cake PL32076
Prima Marketing - Vintage Metal Gold Foil - Color Bloom 573805
Prima Marketing – Say it in crystals – Cartographer 573157
EK Tools 2 inch Circle Punch 54-30151
EK Tools 1 3/4 Inch Scallop Circle Punch 54-31009
EK Tools 1½ Inch Circle Punch 54-31001
EK Tools Elegant Calligraphy Black Single 55-30071
Scrapbook Adhesives Thin White 3D foam squares 01616-10
Sizzix Big Shot Machine 657900

Tack för besöket! / Thanks for the visit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...