onsdag 2 september 2015

Project Life bröllopsalbum / Project Life Wedding Album

Jag berättade tidigare i år, bl.a. i inlägget här,  att alla foton i albumet från vårt bröllop börjat ramla ut. Några av fotografierna har jag scrappat och de övriga bilderna har jag nu satt in i ett Project Life-album. Jag gillar att få fotografierna i plastfickor för om jag helt plötsligt vill scrappa någon av bilderna är det bara att plocka ut det och lägga in ett PL-kort istället.

Det blir många bilder i detta inlägg från det nygjorda bröllopsalbumet men jag hoppas det är OK och kan ge lite inspiration och idéer till ditt skapande.

***

I told you earlier this year, for instance in the post here, that all the photos in the album from our wedding begun to fall out. Some of the photographs have I been scrapping and the other pictures have I put in a Project Life album. I like that I have the photographs in plastic pockets if I suddenly want to scrap any of the pictures, I just have to pick it out and put in a PL card instead.

There are many pictures in this post from the newly wedding album but I hope it's OK and can provide some inspiration and ideas for your creating.



Till några av uppslagen har jag använt produkter från My Mind’s Eye’s serie On Trend.

***
For some of the spreads have I used products from My Mind's Eye's series On Trend.




Det är 25 år sedan bröllopet ägde rum så det känns roligt att göra ett nytt fint album som en hyllning till alla år vi hållit ihop.

***
It is 25 years since the wedding took place, so it feels great to make a new, fine album as a tribute to all the years we've been together.



Till de flesta uppslagen har jag övervägande använt Becky Higgins serie Southern Wedding men blandat in lite andra dekorationer här och där.

***
For most of the spreads have I mainly used the Becky Higgins series Southern Wedding but mixed in some other decorations here and there.




Fotograf under bröllopet var min pappa, vilket jag är ytterst tacksam för, men när man ser en del otroligt vackra fotografier från nyare bröllop så kan jag ibland önska att vi haft en proffsfotograf. Fast om jag tänker efter skulle jag säkert gjort en massa annorlunda om jag gifte mig idag :).

***
Photographer during our wedding was my father, whom I am most grateful for, but when I see some incredibly beautiful photographs from todays weddings, I sometimes wish that we had a professional photographer. If I think more about it I'd certainly done a lot differently if I got married today :).




Material/Supplies:
Becky Higgins Project Life Core Kit - Southern Weddings Edition 380467
Southern Weddings Edition 6x6 Paper Pad
Becky Higgins Project Life Specialty Themed Cards - Southern Weddings 380479
Becky Higgins Project Life Specialty Themed Cards - Southern Weddings 380468
Becky Higgins American Crafts Project Life SOUTHERN WEDDINGS Chipboard Stickers 380471
My Mind's Eye - Fancy That - Pearl - Gold Foil Stickers T1005
My Mind’s Eye – On Trend – ”Sweet” Scroll Paper OT1014
My Mind’s Eye – On Trend – ”Happy” Sketch Paper OT1019
My Mind’s Eye – On Trend – ”Party” Gems Paper OT1010
My Mind’s Eye – On Trend – ”Cool” Chipboard Stickers OT1003
My Mind’s Eye – On Trend – ”Cool” Die-cut Journal Cards OT1002
My Mind’s Eye – On Trend – ”Awesome” Mixed Bag OT1004
My Mind’s Eye – On Trend – ”Happy” Sequins OT1017
My Mind’s Eye – On Trend – ”Sweet” Flair OT1009
Silhouette Cameo 12 tum Startpaket 199218
Adhesive Value Pack 01697-30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...