söndag 20 september 2015

Massor med cirklar! / Lots of circles!

Tidigare idag visade jag hur man använder cirkelskäraren från Martha Stewart Crafts och nu tänkte jag visa en layout som jag gjort med bland annat cirklarna jag skar ut.

Jag har försökt att sprida ut min journaling över sidan på ett sätt som jag inte brukar - det är bra att försöka tänja på sina gränser, gå utanför sin comfort zone, eller hur? :)

* * *

Earlier today I showed you how to use a circle cutter from Martha Stewart Crafts and now I thought I'd show you a page I created with the circles i cut out.

I have tried to let my journaling take a lot of space - I don't usually do that, but I guess it's good to try and stretch your limits and go outside your comfort zone, right? :)






Materiallista / List of Supplies:
Bazzill Cardstock Classic White T10-1005
Bazzill Cardstock Classic Black T10-1075
Martha Stewart Crafts Paper Trimmer M281055
Martha Stewart Craft Large Circle cutter 42-00003
We R Memory Keepers WRMK 13x13 Precision Glass Cutting Mat 71299-2
American Crafts Stitched Amy Tan Puffy Stickers 366842
EK Tools Elegant Calligraphy Black Single 55-30071
Scrapbook Adhesives - Adhesive Value Pack 01697-30

Tack för besöket! / Thanks for the visit!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...