onsdag 16 september 2015

Blueberries

Vi är nu inne i skördetider men det enda jag skördar är bär och mest då blåbär, hallon och lingon, jag försöker också ta tillvara lite av bären från buskarna i trädgården. I år har vi skogen erbjudit mängder av fina bär och på denna layout har jag använt bilder från en tur i blåbärsskogen. 

***
We are now in the harvest time, but the only thing I harvest is berries in the woods and most blueberries, raspberries and cranberries, I also try to take care of some of the berries from the bushes in the garden. This year have the forest offered a great amounts of fine berries and on this layout, I have used pictures from a tour in the blueberry forest.


Fotografierna har jag redigerat i Photoshop och lämnat blåbären i färg men gjort resten av bilderna svart/vita.

***
The photos I've edited in Photoshop and left the blueberries in color but made the rest of the images black and white.



I skogen har jag trevligt sällskap av vår kära hund som äter blåbär hela tiden medan jag plockar dem.

***
In the forest, I have good company of our beloved dog who eats blueberries all the time while I pick them.


Material/Supplies:
Graphic 45 Home Sweet Home 8x8 Pad 4501076
Prima Art Basics - 3D Matte Gel 236 ml 961398
Prima Art Ingredients - Glass Beads - Torquoise 962678
My Minds Eye Enamel dots Teals NC1017
Prima - Sunrise Sunset Collection - Stencils Mask Set - 6 x 6 – Checker 960179
Versa Inkpad Mini Cerulean Blue PEMFB19
Basic Grey Mini Alphabet Stickers - Black BAS-3988
Prima Sultry Shimmer Glistening Waves - Color Bloom 573942
Martha Stewart Paint Allround Satin Blue Calico PL32020
Sticko Primary Stars Epoxy 52-20018
Bazzill Classic White T10-1005
Adhesive Value Pack 01697-30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...